tirsdag 30. november 2010

Adventstid og ventetid

Desember starter i morra! *hurra*

Jeg er av dem som ikke trives veldig godt med mørke og kulda, men til tross for det så ELSKER jeg desember, det er en kjempekoselig tid!!.
Veeel, om man ser bort i fra det maset og jaget etter de hersens julegavene da. I år har jeg tenkt å overstyre det maset der med KOS - så uansett hvor og hva jeg gjør så skal jeg kose meg - det har jeg fattet vedtak om :)

Det gjør absolutt ingen ting at jeg bare har handlet 4 av årets julegaver - med god planlegging hjemme før entring av butikkene vil det gå som en lek! Alle stressa sure kjøpetryner vil gli forbi og ikke merkes, og familiens "IKEA-humør" som jeg kaller det vil ikke oppstå i år.

Kan optimismen bunne i at jeg ikke skal vaske skuffer og skap i år? HURRA! (for det har vi nettopp gjort nok av for en stund gitt - ved flytting).

Nuvel. JEG venter ennå på mine nye møbler som skulle komme i forrige uke *himlermedøya* så jeg har en (av to) tom stue ennå - eller, den har skap langs veggene og et par saccosekker foran tvn *himlerendamer* Men i slutten av denne uka skal de komme iflg Bohus.

I påvente av bilder fra mitt nye hus, får dere et bilde av min egenkomponerte adventstake av året - ja, jeg elsker LILLA :D

Anno 2010   
Litt vanskelig å se, men jeg kjøpte noen veldig søte blikkskilt med tall på som henger i et snøre rundt hvert lys. Kulene er kjøpt litt her og der i fjor, og fatet er gammelt og overtatt fra mamma <3

Så hva gjør du i kveld? Gjør som meg, koser meg med litt blogging, drikker kaffe og venter på Greys ;)

Fin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar