lørdag 18. desember 2010

Er i gang med Buzzingen!





For en tid tilbake fikk jeg min første forspørsel om jeg ville være med på en kampanje hos Buzzador. Heldige meg fikk spørsmål om å teste ut Lovefilm 

Vel, jeg fikk delta (dere husker kanskje min tidligere beskrivelse - om at man ikke får være med på alt man melder seg på?), og i går dumpet de første 2 av 4 filmene ned i postkassen, så nå kan vi invitere til filmkveld :)
Vi fikk en voksenfilm, og en barnefilm - så i morgen inviterer jeg en gjeng barn til popcorn og film - gleder meg!

Nå er det jo sånn at jeg ikke fikk velge fritt, men velge noen som jeg ville se, og så valgte de ut til meg. Men det kan jo være spennende det også?
Vel, vi får se vi får se -

Min første negative tilbakemelding er klar - det var veldig lett å rive sund konvolutten filmene lå i, det sto med pitteliten krift: Åpne forsiktig, dette er også returkonvolutten din :(

Nuvel, den blir reddet med noen meter blank tape ;) 

Ha en finfin førjulslørdag, husk å puste - du skal ha energi til å kose deg i julen du også, klemklem! 






 

1 kommentar:

  1. Kos dere masse med film:) Jeg var med iden samme kampanjen for en tid siden- og min returkonvolutt måtte også fikses med tape- men så gikk det heldigvis bedre ved neste sending:) Kos dokker!

    SvarSlett