onsdag 3. november 2010

Travle dager!

Hei og takk for sist!

Jeg sliter med å finne tid til å blogge, det vil si - å blogg om noe med mening, annen enn å bare gi et livstegn. I dag har jeg vært en tur på Trondenes, var ikke hjemme før kl 19..

Det er kjempetravelt om dagen, med nytt hus og mye spennende "på gang" på jobb. Og ikke nok med det, men jeg har også vært en tur i hovedstaden forrige helg. Mannen ga meg billetter til "mamma-mia" i bursdagsgave i august.
OMG!! det var så utrolig bra, en opplevelse full av mamma-følelser, latter og tårer. Skikkelig jente-feelgood..

Ellers så ER stua ferdigmalt, men nå har mobilen min slutta å sende MMS - og overføringskabel til MACen, tja - nei den har jeg ikke sett...

Prosjektene nå om dagen står i å finne garderobeløsning til yttergang, og tapet til kontrastveggen på soverommet vårt. Bilder og sånn er ikke oppe, men jeg stresser ikke med det. Heller ikke stresser jeg med orden i stue II, møblene til stue I kommer ikke før uke 47, så frem til det er stue II møbelløs og stableplass for "hjemløse" esker.

Tror ikke det er så veldig lenge før dere får en liten titt innom, bare jeg kommer over overføringskabelen først.

Nå er stearinlysene tent, barna på tur i seng og jeg kan slappe av for første gang siden kl 7 i dag. Det skal bli godt kjenner jeg. Ha en stemningsfull novemberkveld dere også!

Det flyttet jammen inn et par-tre til av disse til meg i dag ;)


Klem klem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar