søndag 26. september 2010

Vennskap


I søken på definisjon på vennskap fant jeg dette sitatet her:

"Vennskap er et personlig forhold deles mellom hver venn for velferden til andre, med andre ord, er det forholdet av tillit, tro og omtanke for hverandre følelser.  Det er et forhold av gjensidig omsorg og intimitet mellom hverandre. "
Vel, intimitet mangler noe, men det øvrige i sitatet er en god beskrivelse for hvordan gjengen jeg har delt helgen med har det med hverandre.

Jeg har nettopp kommet hjem fra min årlige jentetur i Kvitfjell. VI er et gjeng jenter som har reist dit de siste 5-6 årene på husmorferie. Denne gjengen er helt spesiell av mange grunner... en er at vi møttes på nettet for 7 år siden i disse dager, da vi alle testet positiv på graviditetstesten og en annen er at vi alle meldte oss inn i nettforumet snartmamma.com og alle hadde termin i juni 2004. Vi er såkalte nettvenninner!

Vi har holdt sammen i alle disse årene, noen har så klart falt fra - men jeg tror vi er ca 35 stykker som fremdeles holder sammen og har dannet vårt eget private forum.

Vi er fra hele landet i utstrekning, i alle aldre (22-46 sånn ca) og i alle yrkesgrupper - og garantert en gjeng som ikke ville funnet hverandre uten forumet :)

Det har vært en helg med mye latter og tårer, gode samtaler og god mat og drikke, og jeg vil takke alle 17 som fant turen i år - dere er alle som en vakre fantastiske kvinner som jeg setter stor pris på og gleder meg til å treffe igjen neste høst <3

Utsiktsbilde fra hytta "vår"




1 kommentar:

  1. Så mange fine ord! *rørt*

    Det er vel berre ein negativ ting om hytteturene våre - det er at vi må vente eit heilt år til neste tur...

    Klem

    SvarSlett