tirsdag 17. august 2010

Dagens "små" gleder

I dag har jeg hatt flere "ting" å glede meg over - og det er jo verdt noen ord?

1. Jeg våknet som tidligere nevnt til et strålende vær med snø i fjellet. Akk så vakkert - selv om kaldt

2. Jeg lagde gresk lammegryte av rester etter søndagens lammelår - og det smakte aldeles nydelig! Oppskriften fant jeg forresten her og heter Lam kleftiko (elller noe i den duren). NAM!

3. Vi har lagt inn bud på et hus, som med få justeringer faktisk ligner drømmehuset. Riktignok ikke utvendig eller for så vidt dekoren, men innholdsmessig. Det hadde vært kjekt å slippe byggeprosessen :)

Budet vårt står til fredag - alt for spennede å vente spør du meg ;)

4. Jeg har en fantastisk mann og herlige barn, føler meg "blessed".

Resten av kvelden skal brukes til å verdsette nettopp dette og kose meg fremfor tv med Grey's og Privat praksis - gleder meg!

Jeg har så klart ikke spurt, men stjært bildet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar