søndag 18. juli 2010

Det regner - igjen...

Det er vel ikke sommeren som går inn i minneboka som en flott sommerferie... Vi har hatt én virkelig sommerdag, det var i går. Vi hadde hele 25,5 grader - fantastisk!

I dag er det bare et vagt minne...



Mannen har jo ikke vanskeligheter med å aktiviere seg selv, min kjære er en skikkelig handy -man!

Han skifter ytterdør og pusser opp yttergang i finværet, her ser dere han i aksjon :)


Og så et lite bilde av min nye fine dør. Jeg gleder meg stort til å se resultatet :))





Jeg gjør klar gjesterommet, for i morgen kommer mannens kusine og hennes lille familie for å bo her en uke. Dvs. det er jo ikke bare gjesterommet som må klargjøres... badet og stue/kjøkken står for tur for en ørliten omgang med tua.

Ha en fin "sommer"-kveld du også :)

Cathrin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar