tirsdag 26. januar 2010

Men hva er vitsen med en sånn slutt da?...


Seriøst...
Nå har dramaet bygget seg opp over lengre tid, i ukesvis har jeg vært klistret til tv-skjermen og fulgt dramaet på Seattle Grace Marcy West hospital og Izzie's kamp mot kreften.
Nå som sesongavslutningen var her, klarte de altså å avslutte midt i dødskampen til både Izzie og George (som for øvrig ble overkjørt av en buss)!!!
Og hva er så vitsen med dette?? Om man ønsker så kunne man for lenge siden sett hele neste sesong på nettet, og jeg blir trolig å sjekke hvem som overlever/dør, bare for å finne ro i kroppen i natt. Det kjennes ut som jeg skal få et hjerteinfarkt for å være helt ærlig...
Og der kommer kjernen til min irritasjon. Jeg kommer nå til å finne stedet hvor jeg kan laste ned neste sesong, og jeg kommer til å bli fryktelig fristet til å se bare en episode, og da er det jo kjørt, for da blir jeg fristet til å se alle....
Og jeg, jeg elsker mine tirsdager der jeg sitter krøllet oppi sofan med te og pledd og laptop og finner roen til å ikke gjøre noe annet mens jeg ser på. Grrr.
Men jeg skal være sterk, skal bare finne ut hvem som dør, for nattesøvnens skyld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar