onsdag 27. januar 2010

I dag er det gulv som studeres...


Så øyet blir stor og vått... Det finnes mye lekkert!

Jeg har funnet ut at Eik er det jeg skal ha, i plank- eller 1 stavs utførelse. Og i en mørk farge... men så er det da om man skal ha parkett eller laminat...

Fordeler og ulemper er det med begge.

Bildet overfor har jeg hentet fra http://www.flottegulv.no/ og der er det stappet med godsaker.

Litt av problemet er jo å innfinne seg med at man bor der man bor, og at å ta på varene kanskje ikke går alltid.

Så nå går jeg gjennom sortementet til alle byggevarekjedene vi har i omland (radius på 2 timers kjøring) for å se hva som finnes. Litt av en jobb *phu*

Heldigvis er det en stund før jeg bestemme meg , men godt å ha god tid - det kan jo hende mannen må overbevises ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar