mandag 8. mars 2010

Hekledilla?



For en stud tilbake strikket jeg en ullbukse til Karoline. Har lenge tenkt jeg skulle strikke en lue av restegarnet, men så hadde jeg mer lyst på en heklet en!

Under OL så likte jeg godt lua til svenskene, så derfor måtte jeg google etter ideer/oppskrifter.

Under søket havnet jeg på denne flotte bloggen, og har fulgt oppskriften her med eget mønster og fargekombinasjon :)

Gleder meg til å prøve lua på Karoline i morgen, håper den passer ;)


Ellers har jeg i den siste uken heklet en del bestemorlapper av noe restegarn jeg hadde liggende. Ikke visste jeg hvor morsomt det kunne være, så irritasjonen var til å ta og føle på da jeg ikke fikk tak i mer garn av samme sorten (og farge), og det dermed endte opp med et dukkepledd...

Jeg gikk så klart tom for fargen jeg hekler sammen med også, men det skal jeg finne tak i (naturhvit). Bilde kommer når jeg har fått det helt ferdig ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar