fredag 5. februar 2010

Hjemme med syke barn...

Det er egentlig mange gode ting med å være hjemme med sykt barn, særlig når barnet er blitt 5 år. JEg kan jo ramse opp følende:
  • Sove en time lengre om morran (Theodor må jo fortsatt på skolen)
  • Få være sammen med barnet i en stressfri atmosfære, bare kos
  • Tømme skittentøyskurven og lagt tilbake rent tøy i akseptabelt tempo
  • Spille spill på PS
  • Snakke med sitt barn om hva man gjør i barnehagen (uten at søsken bryter inn og synes den andre får for mye oppmerksomhet)
  • Håndarbeid, man kan rett og slett kose seg!

Jeg har som regel flere håndarbeidsprosjekter på gang samtidig - ikke alt jeg finner like engasjerende over lang tid, så da veksler jeg. Denne uka kom min bestilling fra nøstebarn, det kommer småfolk i familien og jeg ble plutselig angrepet av strikketrang...Men jeg kan jo ikke si noe om hvem det er til eller hva det er, sånn i tilfelle hun oppdager bloggen før overleveringen :) Bilder av resultatet kommer senere.

Da ønsker jeg dere alle en riktig god og kreativ helg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar