søndag 15. august 2010

Søndag - og man gjør absolutt ingenting...

Sånn ville det nok sett ut her om vi bare hadde hatt kystlinje i dag :)














Ute virker det som om den første høststormen er på plass.. Det virkelig bøtter ned det ene øyeblikket, sol det neste og plutselig alt på en gang... Skikkelig innevær mao.

KAroline er hos bestefar, Theodor har hatt en kompis på besøk som er hjemme og spiser, jeg har puslet litt rundt med støvsugeren og lager middag. Middag i dag er et lammelår som får en 3 timers steik på grillen over svak varme. MMMMMmmmmmmm... med fløtegratinerte poteter og en fresh salat til. SOM jeg gleder meg :)

Egentlig sitter jeg og sorterer i hodet, om HVA jeg burde bruke søndagen til, det er nok av inneaktiviteter å ta seg til skjønner dere... Alt i fra kreative ideer, rengjøring, oppussing, rydding osv... listen er uendelig. Men med sånne forstyrrelser som jeg har hatt de senere dagene, av tankevirksomhet - nei, så er jeg heller tafatt og handlingslammet. Jeg skal fortelle litt mer om disse forstyrrelsene en annen dag, men jeg kan si så mye som at det så klart dreier seg om nytt hus.... :-D

Ha en lat søndag dere også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar