onsdag 11. august 2010

Resten av sommerferien - kort oppsummering.

Oh my... for en tragisk sommer dette har vært klimamessig :(
Kort oppsummert så regnet de 3 første ukene bort stort sett, med noen få korte lyspunkt som beskrevet i innlegg tidligere.

Vi hadde kjempehyggelig besøk av den søteste bebisen og hennes foreldre i uke 3, det reddet nok min mentale helse da jeg slapp å fokusere på været ;)

Mandag i uke 4 tok jeg mine barn med til Oslo på jakt etter litt feriefølelse og varme. Vi hadde en uke med kos, hotell, Tusenfryd, familie på Sinsen (SPA!!!) og gode venner på Elverum. Litt regn hadde vi, men det var tross alt ikke kaldere enn 18 grader - og DET kan jeg leve med.


HEr følger en liten bildekavalkade :)





Da var det bare 50 uker igjen til neste sommerferie :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar