mandag 12. juli 2010

og siden jeg er i siget...

Jeg har jo ikke akkurat vært ivrig på bloggfronten den senere tiden, så jeg tenkte jeg kunne vise noe av det som har vært av begivenheter. Vel, det er i grunn bare to :)

Den første var 21. juni. Da ble vår kjære prinsesse 6 år.


Jeg elsker å bruke tid på å planlegge dekoren før bursdager, og hadde maska på bildet av henne i minnet mens jeg lekte meg med ideer.
En annen ting er at jeg hadde flere forskjellige rester av papptallerkner som jeg ville bruke, og de var også i forskjellige farger (og prinsesser).
Sånn ble resultatet :)






Neste "begivenhet" var St.hansaften... Vel, det pøste virkelig ned, mannen var bortreist og ikke mange forhold lå til rette for at jeg hadde ork til å reise ut for å tenne bål et sted...
Så derfor ringte jeg rundt til noen kompiser av sønnen (venninnene til dattera var så klart reist på ferie alt), leide film og poppet popcorn. Jeg tror de hadde det helt greit på alternativ St.hansfeiring :)


En kreativ sommer til dere også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar