torsdag 8. juli 2010

Avgjørelsen er tatt

Bloggverden har vært bespart for mine skriblerier i lang tid nå

Våren og "sommeren" så langt, ja for det skulle nå vært sommer - har vært frustrerende!
Drømmehuset viste seg å bli så kostbart at det ikke lar seg forsvare å sette opp i Bardu. Ikke for meg og mannen i alle fall. Et hus til over 4 mill er ikke omsatt her i bygda, og man ser at passerer taksten 3 mill tar det laaang tid før de selges.

Ergo. Vi har funnet ut at dette huset ikke blir realisert nå, her, av oss. *sukk* En tung avgjørelse, men samtidig en lettelse. Vi valgte å kunne ha råd til å ha det gøy i tillegg til å bo.

Dermed er vi altså tilbake til start igjen, finne ut om vi bare skal bo her vi bor og tilpasse dette til "godt nok" evt finne et helt annet og mye billigere hus som tilfredsstiller våre minimumskrav.

Ellers så har vi bestemt oss for å sette opp en garasje her vi bor nå, så blir ikke vinteren riktig så tung å gå i møte mens vi venter...

1 kommentar:

  1. Oi! Jeg forstår frustrasjonen, men skjønner godt argumentasjonen. Man skal jammen meg ha råd til å leve også - ikke bare bo.

    Jeg synes jo at dere har det flott der dere er nå. Sjarmerende hus og stor hage. I tillegg er det sentralt. Det ordner seg nok, skal du se!

    Klem fra tromsøbærta

    SvarSlett