søndag 18. september 2011

Buzzador - til tjeneste!



Plutselig er jeg med i ikke mindre enn to Buzzadorkampanjer. Den første er..... tam-ta-tam!



Jeg har fått utdelt ikke mindre enn 7(!!) produkter derfra og gleder meg virkelig til denne. Jeg har de perfekte testgenserene - en lilla og en rosa genser med blåbærflekker. Prinsessefrø ELSKER blåbær og føler seg naturlig nok litt for stor for smekke :) Med 7 ulike flekkfjernerprodukter har jeg STORE forventninger!

PAkken kom på lørdag, så jeg er ikke kommet lengre enn å åpne esken og lese om kampanjen, men en ting vet jeg og det er at jeg kan Buzze neste uke når jeg skal treffe mine 20 herlige venninner på den årlige hytteturen i Kvitfjell. 9 av de skal få en prøvepakke av meg med den ROSA Vanishen, en er nemlig allerede delt ut til ei venninne som kom innom i dag.

Har DU lyst til å bli en Buzzdor? Send meg en epost til Cathrin@bardu.net :)

Ha en strålende siste rest av helgen og en flott uke - med eller uten flekkfjerner!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar