torsdag 17. mars 2011

Sitteunderlag - godt for kalde stumper

Jeg har ei venninne som er stor produsent av sitteunderlag i ull, jeg er helt iponert over hennes produksjon! Lenge har jeg tenkt å hive meg i gang, og tenkte vi alle skulle hatt hvert vårt... Veel, det var før jeg startet.

Det ble en anelse langtekkelig arbeid, og ikke langt på vei måtte jeg finne meg noen inspirasjonskilder. Enfarget ble til flerfarget, og jeg tegnet på ruteark noen mønster og strikket i vei i helga (som var). Jeg var i grunn riktig så fornøyd med resutlatet før toving....


Etter toving derimot....
Fant jeg vel ut at jeg kunne spart meg tiden på å tegne mønster, men på den annen side hadde den kanskje ikke blitt ferdig ;)

Solen har gjort underverker for min skapertrang, så jeg er allerede i gang med neste produksjon, en genser til Theodor.

Ha en kveld med skapertrang du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar