torsdag 4. februar 2010

Min vakre Karoline.....

er syk- igjen!!!
For 3. uke på rad har vi hjemmedager. Uke 1 var det oppkast, uke 2 var det diarè og nå er det feber, vond hals og hoste. Har vært hjemme siden tirsdag og hun hadde masse feber enda i kveld så da må hun være hjemme i morgen også. Mannen trakk det lengste strået denne gang og koser seg med jobb i Oslo. :)

Hun skulle feiret solfest i morgen i barnehagen, så da må vi vel feire den her hjemme, oss to. Tenker vi har på oss gule klær og sminker oss litt før vi kan sette til livs berlinerboller med fyll *nam* (ja, det er hva jeg velger som solboller i år) I mens skal Theodor ha solfest på skolen og gleder seg til å kle seg ut som et sjelett.... små gleder :)

3 kommentarer:

  1. Heihei!
    Der har du blogg ja:) Skal bli gøy å følge med husprosjektet ditt! Du må bare legge masse bilder underveis:)

    Jeg bygde jo for 4 år siden og er enda ikke ferdig;) Ting tar tid!

    Nu venter jeg bare på sommeren, så jeg kan sitte ute å nyte solen igjen:) ja om et halvt år ca...

    Ha en super helg!
    (jeg skal linke deg opp på bloggen min når jeg kommer hjem fra jobben:)

    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  2. Oi, glemte å ønske dere go bedring!:)

    SvarSlett
  3. Åh, mine første kommentarer :)

    JEg har jo bare sneket meg i vei med min blogg, så får man se om noen oppdager den etter hvert :)

    Ha ei strålende og kreativ helg Chatrine og takk for bedringsønsker <3

    SvarSlett