tirsdag 12. januar 2010

Jøjemeg!

Hjelp!!



Hva man skal begi seg ut på...


Ikke vet jeg om jeg har noe å dele som ville fatte andres interesse, egentlig - sånn generelt, så har jeg nok ikke det. MEN - familien Strømseth skal altså i gang med å bygge hus dette året. En spennende prosess som for vår del allerede snart har vart i ett år allerede. I den forbindelse er det mye jeg så gjerne vil dele med venner rundt omkring i norges land og syntes dette kanskje var en god ide.


Nuvel.

I det vi begynte å leke med tanken på å bygge hus begynte vi å bestille huskataloger, og jeg skal si dere at det var ikke rent få som dumpet i postkassa vår. Jeg er bare glad postbudet er utstyrt med bil...

Tomta ble reservert og den er ser du her. Tomt nr 8, helt øverst opp mot skogen.

































Å finne husleverandør er i seg selv en risikosport viser det seg, for i det du forteller at du skal bygge hus er det ikke rent få som over lunsjen villig vekk deler sine og sine venners negative erfaringer med valg av husleverandør og entreprenører og snekkere.


Vel, vi landet på Tyrolerhus/Kvadratium, og har i samarbeid med dem tegnet for oss det perfekte hus - så klart!


Hvordan det ser ut må dere nok vente en stund til før dere får se, jeg må bare sjekke at jeg ikke blir saksøkt om jeg deler før kontrakten er signert :)

Men her er huset vi tok utgangspunkt i og tegnet om




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar